Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

En skandalös dom - ett steg för barnporren

Av shedlight - 15 juni 2012 11:02

Nu är barn sexualiserade i porr- teckningar. SvD, DN, GP, SR, SR2, SVT GP DN  SR

Bara man gör det lite otydligt.

/Tillägg 1  - en juridikprofessor lyckas uttala sig utan att nämna ordet tecknad våldtäkt av barn/

/Tillägg 2 - en kultursnubbe i radio nämner för första gången trafficking som ett problem när han ska försvara barnporr - hyckleriet fortsätter alltså, precis som det inte sker trafficking till japanska lolitamän, kultursnubben nämner inte heller ordet barnvåldtäkter. /

/ Tillägg 3 - en domare visar i en debattartikel var han står genom att misstänkliggöra vår endast 15 år gamla barnporrlag som om den tvingades igenom - kan det sägas tydligare vilka värderingar som styr i vårt rättsväsende?/


Glädjande ur ett ”yttrandefrihetsperspektiv” anser kulturen.

Men vilka får inte höras i detta yttrandefrihetsvurmande?


Två ting slår ner som en blixt.


De som slår på stora trumman för vår ”yttrandefrihet ” är de som MEST förtiger allt som går emot dem.


Varför är ALLTID yttrandefrihet i Sverige lika med porr, nu barnporr?


Nu kallas att manga är ett ”konstnärligt” uttryck.

Tecknad barnporr finns i EXAKT SAMMA kontext som annan barnporr.


Pedofila kretsar är oerhört förslagna, men nu är de inte brottslingar bara bilderna är ”tillräckligt otydliga”.

Och kallar man sig översättare så kan man göra vad som helst i " yttrandefrihetens "namn.

BARA FANTASIN SÄTTER GRÄNSER NU! Manipuleringen är total både av media och av allmänheten.


Varför vågar man inte säga vad detta rör sig om? Är det för pinsamt?


Man måste vara principiell,  säger kulturmedia.

Men hur ser det ut i Japan, där den fina kulturen kommer ifrån?

Där småflickor är totalsexualiserade?


Titta här tex, ändå är det inte så farligt, det finns våldtäktsspel som är mycket värre.

En kommentar till detta inlägg.


Situationen i Japan är helt enkelt för jävlig för flickor och kvinnor.
Det patriarkala japans syn på flickor är att dom är sex objekt för män. Uniformen flickor har när de går i skolan är en sexsymbol. En stor del av männen verkar tycka att kvinnor är som sexigast när de ser ut och beter sig som förpubertala barn, pratar med jätteljus barnslig röst osv.


Landet har en enorm porr och prostitutions industri. Som man kan du köpa skolflickor, eller gå på en klubb och låtsas att du sextrakasserar tjejer utklädda till skolflickor, eller titta på de halvt avklädda dansade småflickorna i underhållningsprogrammen, eller glutta på "modellbilder" av "U15" flickor (mjukporr av "under 15"-åriga flickor)eller avnjuta enorma mängden "lolicon" som finns tillgänglig. (tecknad eller animerad pedo porr.)


Det här spelet du visar bilder ifrån är "milt" i jämförelse med de barnvåldtäktsspel som finns.

Det finns särskilda tunnelbanevagnar som kvinnor kan åka i för att inte bli trakasserade och tafsade på av män. Problemet är så gigantiskt.

Kvinnor förväntas fortfarande vara hemmafruar. En ogift kvinna över 25 över en skam och anses inte vara giftermåls material längre. Men den nya generationen är inte helt med på noterna. Mängder av kvinnor väljer numera att inte gifta sig och skaffa barn utan istället fortsätta jobba för de vet vilken rutten deal de får som hemmafru. Det anses av de manliga politikerna vara ett problem, trots att Japan är överbefolkat.

Jag skulle kunna fortsätta och ge länkar om mina påståenden, men jag har inte tid just nu eller ork med äckligt sexistiskt pedo material. Du kan bara googla "lolicon" eller "h-games" för att se hur illa det är.


KULTUR?

Så - VEMS yttrandefrihet och VEMS kultur?

MANNENS i båda fallen.


Varför bedrevs ingen kampanj-journalistik:


-när HD avkriminaliserade incest/övergrepp på barn


-när en 14-årig flicka våldtogs på rad i Malmö utan att någon straffades


-när sexåringar ska lära sig dansa strippdans


-när massor av svenska män annonserar efter sex med barn på nätet – varje dag


-när polisen har 678 manliga (och 1 kvinnlig) groomare som dom inte kommer åt


-när sexbrottslingar kan få slippa fängelse enligt en ny utredning


-när barn köps runt om i världen av svenska män, Thailand, Filippinerna, Kambodja, Tjeckien, Kenya , Brasilien


-när våldtäkterna mot barn ökar men ytterst få fälls


-när locket lades på i Lindbergfallet


-när Stockholmsutredningen las ner i fallet med Södertäljeflickan då media ISTÄLLET valde att angripa ett barn


-när ett barn blev misshandlat och där rätten valde att tro på den vuxne mannen - då media tog ställning FÖR mannen


-när PAS används av förövares advokater och av domstolar


-när mammor förlorar vårdnaden när de försöker skydda barnen




Varför blir det bara små notiser när pedofilligor och barnporringar sprängs? Om ens det.


Man skriver man gärna om kungahuset men aldrig om drottning Silvias mångåriga arbete mot trafficking och barnporr.


Sverige fördömer pedofiler och att vi ska se hårt på övergrepp på barn. Media tävlar nästan när det sker.

Men det ligger ytligt.

För Sverige och svensk media har en enorm dubbelmoral och ett hyckleri och ett ensidigt maktperspektiv.


Varför förtigs annars bakgrunden till att den japanska barnporren hittades?


Varför kan ingen INGEN kan prata om vad det föreställer - VÅLDTAGNA BARN?

Och VEM som konsumerar dem?  Inlägg här

Och hur vindarna från barnporrliberalismens  70-tal  har vänt och kommit tillbaka.

I globaliseringens och internets tidevarv.  Inlägg här


Varför är det så svårt?


När våldtäkterna mot barn ökar men ytterst få fälls behöver vi inte mer sexualisering av barn som grupp.

Nu är det alltså fritt  fram att visa barnporrmanga för barn. Det är ju "kultur".

Det är ju bara skojiga fantasifigurer. Tecknade också  - extra skojigt för barn.


Det här är en tydlig signal till Sveriges medborgare att ”sexövergrepp” på skolgårdar, utanför dagis, i lekparken, på träning, i vardagsrum eller i sommarstugor är nog inte så farligt.


Det är värderingar i vardagen som styr antalet övergrepp – inte lagar i första hand.


De ska bara vara ett riktmärke -men de hjälper inte om mediesamhället agerar emot.

HD:S dom  kommer att få betydelse, men de som betalar priset har ingen "yttrandefrihet".

Vi har en så decenniedjup dubbelmoral mot barnövergrepp i Sverige.

Men låtsas inte om det.

Och barnen – dom hörs ju inte.


Den här domen är skandalös.

Den innehåller allt, nepotism, manipulering med fakta, nedtystandet av motstånd, ett ensidigt maktperspektiv till förmån för män, utsäljandet av flickor och även pojkar, pappaperspektivet på bekostnad av barn, PAS-problematik, maskuliniseringen av media och av rättsväsendet.

Samma exploativa kretsar som är  för tecknad barnporr är också emot kvinnors och barns rätt -ALLTID.

Det är bara att läsa kommentering.

Det är inga jämställdhetsivrare och det säger också något om klimatet idag.

Se återigen - se sambanden -" Shed Some Light"


Finns det någon gång som vi ska protestera mot en enskild dom så är det mot denna.


HD har visat det igen.


Fler bloggar

noboytoy

atmosphere girl

ingenmanskvinna

squareeye

squareeye igen

Sverige det mest pedofilvänliga landet i världen?


Inga sexistiska eller pedofila kommentarer tillåts.

Bara de som svarar på VARFÖR de vill se småflickor som våldtas.

Så kom igen - inget hyckleri!

 
 
Bella

Bella

15 juni 2012 12:33

Det är knappt att jag vet vad jag ska säga. jag blir så matt och tänker att förr var barn fredade och skulle få vara barn men idag är dom sexobjekt och nu med HD.s goda minne. Det är så vidrigt och så hemskt. Detta år 2012 i Sverige och något har gått ordentligt fel i det här landet. Kvinnor barn kan inte känna sig säkra.

http://ingenmanskvinna.bloggplatsen.se

shedlight

15 juni 2012 12:44

Detta är ett tecken att det har gått för långt!
Först våldtäktsdomarna 2009 och incestdomen 2010 och sedan barnporr.
"Det var ingen praxis "säger HD alltid,
fega som de är.
Men det är just vad som kommer hända.

Kvinnor och barn och deras kroppar säljs ut till manssamhället och media är tysta.
Mannens "sexbehov" går före allt.

Detta är allvarligt.
Vad händer om 10 år?
Maskuliniseringen pågår ju över hela världen nu.
Det är svensk variant sharia.
Kvinnor och barn har sämre skydd i lagen.

 
Ingen bild

P

15 juni 2012 13:22

Det värsta hotet mot barn är att kvaliten på känslor hos befolkningen försämras.

Det är bara på den mest lägsta nivån som det anses att barn ska sexualiseras.Även kvinnor kan sjunka så lågt att de sexualiserar barn men män har fler som ligger där och är överrepresenterade i de värst avarterna.Det är dock ingen direkt könsfråga utan mer en fråga om hur vi ska bevara och förstärka anständighet i personers inre.





shedlight

15 juni 2012 18:59

Detta är en genusfråga och en könsfråga i högsta grad. Men det finns kvinnor fr a i media som följer strömmen av män utan att se kopplingen till just genus.

Hur låter det i komentering?
Vilka är arga på "feminister", jämställdhet och PK?
Samma som vill titta på tecknade barnvåldtäkter - men inte vågar stå för det.
Hycklande och fegt!

Du har så rätt i din första mening - det handlar om normalisering till att barn kan sexualiseras ännu mer.

 
Ingen bild

Tittarstorm

15 juni 2012 13:32

Såhär går det när man har en regering som inte är feminister någon av dem. Utom Birgitta Olsson som deporterats till EU.
Dags för en manifestation utanför riksdagshuset. De måste ta ansvar och se till att inrätta ett rättssystem för kvinnor och barn.

shedlight

15 juni 2012 19:01

Håller med.
Vi får dra igång det!

Hundratusen kvinnnor som i Italien.
Övergreppen finns här också!
Nu legitimerade för fjärde (eller femte med samurajmannen) gången från HD.

Ut med patriarkerna från HD!

Där det är ok att vara sexköpare.
Det säger ju allt, hur ska de kunna fatta beslut av sexualbrottskaraktär?
Snacka om maktkorrumperat. Med media och politiker, det finns ju en anledning till att regeringen anlitar Lambertz och Wersäll.

 
Ingen bild

hen

15 juni 2012 14:37

Lär dig skilja mellan vad som är rättsligt och vad som är moraliskt.
Barnpornografi är avskyvärt men serier är bara serier, att straffa någon för att inneha imaginärt brottsligt material är en farlig gräns att gå i rättssäkerhet.
Att detta gått till HD är en absurditet och slöseri av högsta grad.

När vi utrotat alla verkliga brott får du gärna börja åtala folk för imaginära brott, jag hoppas dock att det är i en värld jag inte lever.

shedlight

15 juni 2012 15:15

Moral och rätt är samma sak.
Moralen kommer först.
Och alla har en moral, pedofiler anser att de har rätt till barns kroppar. De är deras moral. Om inte i Sverige så i Asien.

Detta är ett brott!
Det är sexualiserande av barn.
Både som grooming och i photoshoping.
Glömde du det? (ironi)
VARFÖR vill så många män i Sverige konsumera tecknad barnporr? Detta är en jättestor fråga för dig och andra män.
Det verkar som det är LIVSVIKTIGT.
Att ni kreverar om ni inte får se tecknade penetrerade småbarn.

Det är något sjukare under ytan än man trodde från början:
Att det är en SÅ STOR fråga tyder på något mycket illavarslande.
Konsumtionen av barnporr ökar stadigt - barnporrmangan ingår i DET intresset.
Helt klart.
XX hade också mycket riktigt vanlig barnporr hemma och blev "kittlad" utav tecknade barnvåldtäkter.

Japanska mäns "kultur" används som ett alibi för att svenska män ska få sexualisera barn.
Frågan återstår: i vilket SAMMANHANG konsumeras tecknade
barnvåldtäkter?

Märkligt att aldrig att män bryr sig så mycket om kostnader som när det handlar om barns och kvinnors rätt.
Men detta skulle inte förts upp i HD öht.
Och Perklev gör sig osynlig.
Det är noga uträknat, inget tvivel om det.

Alla som är rädda om sina barn måste protestera NU.


 
Ingen bild

noboytoy

15 juni 2012 18:07

Det är svårt att föra någon som helst vettig debatt med pedofiler som vill sexualisera barn för sina egna syften. De heter att de runkar till "figurer" eller att "barn inte tar skada". Är det upp till pedofiler att döma vad barn tar skada av och inte?

Bilderna som hittades i Lundströms dator är barnporr. Det råder inga som helst tvivel om detta, förutom för HD och pedofiler möjligen.

shedlight

15 juni 2012 18:21

Det intressanta är att alla skriver om att just de minsann inte vill se våldtäkter på småflickor men de talar för andra.

Men faktum kvarstår - detta är en OTVETYDIG sexualisering av barn som grupp som Sveriges högsta jurdiska instans stödjer 2012.
Efter att en enorm maskulinisering ägt rum på nätet och medias kommentarsfält fyllts i flera år av sexism och kvinnohat.
Småflickor är små kvinnor.

Denna maskuliniserade samhällsutveckling som pågått i en ökande omfattning efter 2001, är global, Sverige är en del av den.

Det visar en HD-dom om igen.
Det var förutbestämt att barnporren skulle normaliseras när Perklev beslöt sig för att överklaga.
För varför gjorde han det?
Men han är lägligt nog på semester, det visste HD.

 
Ingen bild

Anders

15 juni 2012 18:24

"Samma exploativa kretsar som är för tecknad barnporr är också emot kvinnors och barns rätt -ALLTID."

Nu blir jag förvirrad. Vad har Journalistförbundet och Svenska Tecknare (för att ta ett par exempel på organisationer som protesterat mot den tidigare fällande domen) gjort mot kvinnors och barns rätt som är så upprörande?

De jag hört protestera mest högljutt mot att Lundström fälldes har varit feministkvinnor som tecknar serier, och som varit rädda att deras alster (t ex relationsdraman mellan tonåringar) ska ge dem fängelsestraff.

shedlight

15 juni 2012 18:54

Och var har du sökt info?
Bland media? I kultureliten?
Sök info bland NOG:s och bland barnrättsbloggar.

 
Ingen bild

Karl Bertil

15 juni 2012 18:44

Anna Troberg - partiledare för Piratpartiet skriver:
"Resurser ska inte slösas på att rädda seriefigurer från välartade översättare när det finns verkliga barn som behöver hjälp och verkliga förövare att lagföra"

Undrar vem den "välartade" översättaren är? Aldrig hört talas om....

http://annatroberg.com/2012/06/15/mangafallet-far-simon-lundstrom-sitt-liv-tillbaka-nu/

shedlight

15 juni 2012 18:50

Det här är en stor lögn som börjar likna 70-talets bordellhärva.
Makten, männen och mörkläggningen.
Vem känner vem, vem ska skydda vem, vilka intressen finns det?
Nu behövs det ingen dementimaskin, (bara en dementikonferens) , nu bedrivs kampanj-journalistik som bara speglar EN sida konsekvent, även Public Service.

Det är knappt man tror det är sant.
Att vi har hamnat här i Sverige - igen.

 
Atmosphere girl

Atmosphere girl

15 juni 2012 18:45

Beröringsskräcken är total. Ingen vågar säga eller skriva vad det verkligen handlar om. Allt ska benämnas så otydligt och luddigt det bara går. Allt för att vilseledda människor och mörka sanningen. Man talar också, precis som du skriver, gärna om "principer" utan att gå in på konkreta exempel och konsekvenserna för det de propagerar för.

Yttrandefrihet är den starkes ord.

http://theatmospheregirl.blogspot.com

shedlight

15 juni 2012 19:03

"Yttrandefrihet" är precis som du skriver de starkas rätt i Sverige.
Det är också villkorat - man släpper inte fram de med avvikande åsikt, de hotas och hatas bort.

Skulle alla barn och kvinnor hävda SAMMA yttrandefrihet som de som får höras nu, skulle svensk maktelit skakas i grundvalarna.

 
Ingen bild

Utred rättsväsendet NU

15 juni 2012 18:56

Vad Högsta domstolen SÄGER saknar betydelse. De är fega och tycks av någon anledning inte vilja stå för den praxis som de skapar.

Finns det något annat rättsområde förutom våldtäkter och sexualisering av barn som Högsta domstolen uttalat att den praxis som de bildat INTE är just praxis från Sveriges högsta domstolsinstans. Idioter!

Det som är viktigt är hur Högsta domstolens praxis används/har använts av underinstanserna. Och det kan jag och andra visa!

Rättsutvecklingen inom området våldtäkter och sexualisering av barn är MYCKET tydlig och klar. Vår domarkår vill avkriminalisera såväl våldtäkter som sexualisering av barn!

Det ska naturligtvis visas upp för en bredare allmänhet.

Nu har rättsväsendet sagt sitt och vi andra tar över.

Det förekommer INTE heller att olika brott ställs mot varandra och att en som i detta fall majoritetsvis manlig maktelit uttalat stöd i ett ENSKILT fall tidigare samt hänvisat till bristande ekonomiska resurser och att VERKLIGA brott måste prioriteras.

Diskussion om de VERKLIGA brotten har varit för att avleda bildernas användningsområde och kopplingen till "verkliga" övergrepp av barn.

När det gäller andra rättsområdet har vår manliga maktelit inte dessa "prioriteringsproblem". Inte någon gång.

Den rättsliga hanteringen samt medias och andras agerande har varit mycket tydligt i detta fall. Deras agenda kan inte döljas.

De borde SKÄMMAS!!!

shedlight

15 juni 2012 19:07

Visst är det så!
HD kan aldrig stå för sin praxis när det gäller brott mot kvinnor och barn!
Varför granskar inget detta?

Just, inte finns det pengar heller att utreda de "verkliga" brotten. Inte kunskap, vilja, intresse, eller juridiska incitament heller, det har ju HD sett till tidigare.

 
Ingen bild

noboytoy

15 juni 2012 19:07

Jag vill upplysa om att HD till och med har censurerat vissa bilder genom att "blurra" dem. Det har gjorts på de bilder där vuxna män penetrerar flickebarn med sina penisar. Könsorganet på den tecknade pedofilen och barnet är alltså "blurrat". Man undrar varför HD gör så?

shedlight

15 juni 2012 19:23

Varför då?
Det är bara "fantasier"?
Det handlar ju om YTTRANDEFRIHET sa Lambertz i radio för en stund sedan?!
Vilket hyckleri!!

Varför ska den infon spridas på nätet?
Varför säger inte media något om det??

 
Ingen bild

Tittarstorm

15 juni 2012 20:04

Det är väldigt konstigt att man inte visar alla bilder oretuscherade! Fantasier är inte farligt att visa, fantsifigurer är heller inte farligt att visa även om de visas i situationer som vi personligen kanske inte uppskattar. Men så är det ju med konst.
Dessutom har vi ju yttrandefriheten och informationsfriheten som måste prioriteras. I alla fall ibland. I vissa lägen. Och av vissa.

Jag har verkligen lärt mig alla argumenten för att dessa bilder inte ska vara olagliga och så kommer de som drivit igenom den åsikten och CENSURERAR de jävla bilderna!
Hur fan ska de ha det?

shedlight

16 juni 2012 00:59

Flera har skrivit att de är blurrade från Japan för man gör det där.

Vad är det för jävla dubbelmoral!

Jag har sett bilderna, de är otroligt naturtrogna.
Jag är chockad över att det finns massor av svenska män som tittar på detta.
Det ska ut.
Jobbar dom som lärare som SL?
Eller inom idrotten?
Var jobbar alla?

Ni som är skrivit och varit för "yttrandefrihet" som innebär penetrering av 4-5 åringar.
Kan ni inte skriva var ni jobbar?
Jag menar det är ju bara fantasier.
Kom igen nu, detta är ju tillåtet.
Är ni lärare allihopa?
Jurister?

 
Ingen bild

Thorsten Schütte

15 juni 2012 20:45

Vad betyder avkortningen PAS? Googlandet gav spretande träffar!

shedlight

16 juni 2012 00:57

PAS är en hittepåteori av en pedofilförespråkaren Gardner som omhuldas av den s k papparättsrörelsen. Den använder sig av denna junkteori för att hävda att övergrepp är
1 ljug
2 inte skadar barnet

Läs här tex
http://suspicio.wordpress.com/2011/07/19/irrlara-riskerar-att-fria-skyldiga-pedofiler-pas/

Klicka på PAS teorin i kategorierna för mer info om hur det används i Sverige idag.
Det hänger ihop med barnporrmangan.

 
Ingen bild

Kalle

16 juni 2012 00:39

Jag har också sett bilderna då materialet nu är offentligt, de flesta är ritade på typisk mangastil med förvrängda proportioner. Av alla bilderna så är det endast bild 25, 27, samt bild 28 (med rättens numrering) som är ritade i vad jag skulle kalla för naturtrogen stil. Och även i de fallen så är det mer teckning än fotografi över dem.

shedlight

16 juni 2012 01:00

Tänk att det tycker inte jag!!
De är chockerande naturtrogna.
Den enda skillnaden är de stora ledsna ögonen och blått hår.
Kropparna är som femåriga småflickors i stort sett, faktiskt nästan exakta avbildningar.
Armar, fötter, navlar, sköten.
Jag mår riktigt illa utav dem.

Jag tycker att man är sjuk om man gillar 5-åringar som penetreras av vuxna kukar.
Vi har uppenbarligen många sjuka män i Sverige.

Kommer ett inlägg om det.

Du är väl inte också lärarvikarie?
Kanske är tur att vi inte ha fler manliga lärare. Får man fundera på.

 
Ingen bild

noboytoy

16 juni 2012 04:35

Jag vet inte vad Kalle menar med "förvrängda" proportioner? Bilderna visar människor som människor ser ut med armar, ben, mänskliga ansikten och mänskliga könsorgan.

Vad menar Kalle skulle göra att barnen som skildras är "figurer" och inte människor? Att ögonen har ritats lite större och att människohåret är färglagt i blått? Männen som har tecknats är män så menar Kalle att bilderna skulle visa vuxna män som penetrerar "småfigurer" och att män skulle tända på detta?

Otroligt löjlig bortförklaring för bilder som visar män som penetrerar barn och som har avsikten att hetsa upp de pedofila betraktarna sexuellt.

shedlight

16 juni 2012 11:24

Till och med Lambertz kallar dem för människor men slingrar sig som en mask om varför de ska frias i TV-studion.

 
Sanningen om Papparättsrörelsen

Sanningen om Papparättsrörelsen

16 juni 2012 05:21

Man undrar varför det inte skrivs i media om det skandalösa i att förlaget Studentlitteratur AB gett ut en bok om PAS av Lena Hellblom-Sjögren (med förord av Hans Klette (!) f d ordf för BOJ). Pressmeddelandet från förlaget om dess utgivning är rubricerat "En bok för barnets bästa".http://mb.cision.com/Main/130/9244279/1853.pdf

Förutom att vara den främsta förespråkaren för Richard Gardners våldsapologetiska och propedofila kvasivetenskapliga "teori" om PAS, så åker Lena Hellblom-Sjögren också runt tillsammans med Ingrid Carlqvist, Tryckfrihetssällskapets grundare, och föreläser om PAS. Lena Hellblom-Sjögren samarbetar även med NKMR - organisationen som vill legalisera barnaga, var t ex "förstetalare" nyligen på ett av deras symposier. Tryckfrihetssällskapet är det sällskap som välkomnar nazister i sin facebook-grupp. NKMR har under lång tid haft Lennart Hane som tongivande företrädare, en advokat som många gånger uppträtt som juridiskt ombud för föräldrar anklagade för barnmisshandel - han har skrivit indignerat om "agalagshyckleriet". Han satt även som styrelseledamot tillsammans med två av Sveriges mest ökända gammelnazister från 30-talet i Sverige-Chilesällskapet.
För mer information, läs:
http://sanningenompapparattsrorelsen.wordpress.com/2012/06/12/studenlitteratur-ab-ger-ut-bok-om-pas-av-lena-hellblom-sjogren-som-brukar-forelasa-med-ingrid-carlqvist-tryckfrihetssallskapets-grundare/,
http://sanningenompapparattsrorelsen.wordpress.com/2011/11/05/papparattsrorelsen-och-den-svenska-nazismen/

http://sanningenompapparattsrorelsen.wordpress.com

shedlight

16 juni 2012 11:30

Just det.
Där är kopplingarna til barns rätt.
Precis som i mangafallet.
Kan man knäcka flickor har man knäckt dom för livet.
Med nuvarande ohälsotal hos flickor så är det häpnadsväckande att man fortsätter på denna inslagna väg.
Att envist hävda att det inte hänger ihop och har samband tjänar bara pedofila intressen på.

Är det hållhakar inblandade här. Kompisgäng?Tänk på vad som händer i UK. Där pratar man om etisk nivå.
Varför SÅ tyst i Lindbergfallet men denna eufori NU?

 
Ingen bild

Josephine

26 juni 2012 11:28

Åh, så arg jag blir. Är själv 15 och tycker det här är korkat, hellre att dessa snubbar sitter och runkar åt lite mangaporr istället för att jag blir våldtagen.
Fantasin är för att förverkliga sina drömmar. Alla har rätten att fantisera om saker och ting, om ni tänder på småbarn, visst. Så länge som inga RIKTIGA barn utsätts så är det inga problem, pedofili och hebefili är båda sexualiteter som folk inte kan göra någonting åt. Som om dessa människor inte blir smutskastade nog, dem är inte monster. Jag som är barn själv blir så jävla förbannad på vuxna som tror att dem vet så väl, undrar hur dessa människor skulle agera utan någon frihet alls. Då kanske JAG SJÄLV någon dag blir utsatt.

Om fantasi är något man ska behålla i sitt egna huvud, så kan vi ju ta bort alla blodiga/.
Någonting som också är väldigt konstigt är att det är okej att se och ha riktiga bilder på folk som mördats brutalt men några bilder jag själv kunnat rita på en liten mangatjej med små bröst är ren pedofili. Vad skulle hända i din lilla moraltant värld om du fick bestämma? Alla som ser döda är grova nekrofiler? Överdrivet exempel, men nästan där.
Försvinn.

shedlight

27 juni 2012 11:57

Det var det mest patetiska, infantila och desperata försöket att låta som en 15-åring utav

-Bengt 63, jurist, eller
-Mattias, 32, IT-tekniker, eller
-Peter, 45, ingenjör.

som jag sett på ett bra tag.

Ska man härma en 15-årig flicka är det bäst man lär sig lite hur en sådan fungerar och sätter sig in i hennes situation.
Men hur ska män som ser barn som något man kan sexualisera utan problem, kunna göra det?
Förmodligen får också barnporrmangaförespråkaren ovan en kick av att iträda sig en 15-årig flickas roll.

Pedofili är ingen sjukdom.
Pedofili är att sexualisera barn.
Pedofili är en handling.
Det är att ta ett aktivt val ur den miljö man också väljer att befinna sig.

Det finns hjälp för män som "Josephine" idag.
Sök den.

"Josephine" ska nog hålla sig borta från barn. Då ingår även 15-åriga flickor oavsett om de är japanska eller inte.

 
Atmosphere girl

Atmosphere girl

29 juni 2012 19:34

Hahaha! samma "15-åring" kommenterade även på min blogg under "Förbannade HD!" och skrev exakt samma inlägg där. Alltså vissa är ju för roliga ibland. Sitta och kopiera in samma kommentar i olika bloggar och låtsas vara en femtonårig flicka, det är ju bara för mycket. :) När jag påpekade att jag inte heller trodde personen var 15 slutade HAN skriva. Dock använde han inte något tjejnamn på min blogg, utan Anonym. Det hela blev faktiskt ännu roligare när vi skulle tro att det var en femtonårig tjej som vill ivra för barnporr. Eller så är det bara tragiskt. Bakom Josephine finns ju en desperat människa som gör allt för att rättfärdiga sina egna tankar och handlingar.

http://theatmospheregirl.blogspot.com

shedlight

29 juni 2012 19:46

Hah!
Ja, dom brukar mailbomba bloggar som går emot deras intressen.
Nästa steg är väl att dom skriver att dom är 5-åriga småflickor som tycker om att sexualiseras.

 
Kenneth Alfsson

Kenneth Alfsson

30 juni 2012 09:23

Vet ni läsare vad GROOMING är ?

Tummelisa( 14 år) fick ett samtal på sin mobil, det var snurre sprätt ... en nära släkting till henne.
Snurre sprätt undrade vad hon gjorde och om hon var upptagen.
Snurre sprätt ville bjuda på lite mat, Tummelisa sa att hon bara var nere på stan och kolla in lite nya
kläder och att hon kunde komma om nån timme om det gick bra.... det var helt ok för Snurre sprätt.
Timmen gick ganska fort... Tummelisa stog och knackade på hos Snurre sprätt..... han välkommande
henne.
Som vanligt gick hon i en kort kjol och ett linne, det var ju sommar och varmt så mer behövdes ju inte!
Väl inne såg hon en videokamera...... hon tittade på den lite undrande men tänkte inte så mkt på det för
Snurre sprätt brukade ha det!
När dom väl satt till bords och började äta ville Snurre sprätt bjuda på ett glas vin, Tummelisa sa att hon
inte ville ha alkohol.... han försäkrade henne om att det var alkoholfritt och han aldrig skulle tillåta henne
dricka nån alkoholhaltig dryck!!
Tummelisa log glatt... hon litade helt och fullt på Snurresprätt.
När dom ätit färdigt så hade Tummelisa druckit flera glas alkoholfritt vin...... men kände sig lite snurrig och varm i kroppen.... Snurre sprätt log och sa att hon åt nog bara för mkt.... lägg dig här och vila en stund så
ska du se att du snart mår bättre!
Tummelisa trodde på honom och la sig ner en stund.... hon somnade.... Snurre sprätt starta videokameran på inspelning.... Tummelisa vaknade till efter ett tag o kände att kjolen var upp dragen och att hon inte hade några trosor på sig!
Tummelisa blev stel då hon såg Surre sprätt naken.... hon försökte skrika men hon fick inte fram ett ljud.... Snurre sprätt särade på hennes ben.
Tummelisa var omtumlad av vinet hon hade druckit.... det Snurre sprätt hade lurat i henne var stark vin.... hon hade inte en chans utan blev helt enkelt våldtagen av Snurre sprätt!
När Snurre sprätt var färdig skickade han ut Tummelisa ut ur sitt hem.... han talade om att om hon någonsin skulle säga nått skulle han döda henne.........
Tummelisa vågade aldrig tala om detta med någon, hon skickade ett mail till mig där hon berättade detta och att jag inte fick skriva några namn..... hon vill inte att någon annan ska råka ut för detta!




Detta mina kära läsare är GROOMING..... Snurre sprätt PLANERADE DETTA och det är straffbart....
Snurre sprätt begick alltså 2 olika övergrepps brott.
GROOMING är lika med att PLANERA detta hemska ( övergreppsbrott 1 )......att han sen våldtog henne ( övergrepps brott 2 ).

Det ä otäckt och förbannat grymt med groomare!
Mvh Kenneth Alfsson

http://http:kennethtcwalfsson.blogspot.se

shedlight

30 juni 2012 10:04

Tack för din kommentar. Innehållet är hemskt att ta till sig men desto mer angeläget.

Det försåtliga och utstuderade planerandet som de som sexualiserar barn är i stånd till måste fram mer.
Barn har inte ens chans mot detta. Vi måste vara deras chans.

 
Kenneth Alfsson

Kenneth Alfsson

30 juni 2012 21:35

Barnen är våran framtid... förstörs barnen så förstörs framtiden.
Vi måste värna om barnens säkerhet,det är inte meningen att dessa sjuka personer/monster ska ta död på dom vackraste och oskyldiga själar... för barnen och ungdomars själar ska INTE skadas på det sätt som dessa PEDOFILER gör!
NEJ,dom skulle göra som i vissa stater i usa... häng ut dom jävlarna med namn och bild på samtliga av pedofiler!!
I vissa stater i usa KAN DU LÄSA OM DET FINNS NÅGON PEDOFIL DIT DU TÄNKER FLYTTA...
T C W i blog adressen står för The Child Within , alla har vi ett barn inom oss som behöver glädje .... lek .... skratt .... INTE tårar som rinner med en sårad själ som aldrig läker.
Vissa har tur och KAN LÄRA SIG LEVA MED DET,men så många så många som INTE KLARAR DET utan TAR SITT LIV I UNGA ÅLDRAR.... en del tar sitt liv som vuxen för att dom INTE ORKAR LEVA MED DET!

Ja shedlight vi vuxna måste ta det ansvar som ger barnen den chans att få växa upp i en trygg värld som gör att dom leva ett normalt liv ( om det nu går att leva ett normalt liv i dagens samhälle).

Mvh Kenneth Alfsson

http://kennethtcwalfsson.blogspot.se

shedlight

1 juli 2012 10:29

Jag är en av den åsikten att pedofili är en handling - inte en sjukdom alltså.

De som vill uttnyttja barn är samma som utnyttjar andra människor överhuvudtaget.
Man går över gränser och konsumerar andras kroppar oavsett ålder. Vårt samhälle sexualiserar också det extremt unga.

I den kontexten vill fler ha barn till sexuella syften. Barn är mest maktlösa och lätta att komma över och det är svårt att avslöja och lagföra övergrepp.
För vissa ger den stora makt obalansen en kick.
De är alltså inga "monster" utan folk runt om oss som lever mestadels i normala relationer.

Det är som sagt vi vuxna som måste reagera mot dessa krafter. För dom finns verkligen vilket inte minst senaste tiden visat.

 
Kenneth Alfsson

Kenneth Alfsson

6 juli 2012 00:15

Shedlihgt full respekt för din åsikt.... men tyvär delar jag den inte med dig då jag är uppväxt med en far som inte var utav denna värld.
Han tillhör den kategorin jag kallar monster,http://kennethtcwalfsson.blogspot.com/2012/07/det-finns-ett-utrycktheres-expression.html
Läs gärna min sista blogg,om du läser den tror jag att du förstår mig.

Mvh Kenneth Alfsson

http://kennethtcwalfsson.blogspot.com/2012/07/det-

shedlight

6 juli 2012 00:32

Jag har läst ditt inlägg.
Fruktansvärt.
Jag förstår vad du menar och jag säger inte emot. Där vet du bättre.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av shedlight - 21 januari 2017 10:32

  Även i år beslutade länstyrerelserna om licensjakt på varg utan någon egentligt grundlig analys och reflektion om varför. Överklagande av naturorganisationer till högsta juridiska instans ledde inte till någon förändring trots att domstolar int...

Av shedlight - 11 augusti 2016 21:55

Idag nås vi av nyheten att Ecuadors ambassad tillåter att Assange förhörs om våldtäktsmisstankarna som funnits sedan 2010.    Men varför glömmer media bort vad som har hänt under dessa år? Hur Assange har utryckt sig? Hur en åklagare som inte ens...

Av shedlight - 22 juli 2016 10:49

Idag är det fem år sedan Anders Behring Breivik utförde sina välplanerade och fruktansvärda terrordåd.   Trots att det är en händelse som omtalats mycket i både Norge och Sverige så tycks den kontext som Breivik verkade i, inte ha analyseras. Han...

Av shedlight - 30 juli 2015 13:55

Den fasansfulla historien om lejonhannen Cecils död i Zimbabwe rullar nu över världen. Han sköts  med pilbåge och föst efter 40 TIMMAR efterföljande  sköts han ihäl med skjutvapen. Ett mer utstuderat djurplågeri är svårt att föreställa sig. Den nöjes...

Av shedlight - 27 juni 2015 11:43

Tänkte faktiskt försöka blogga lite i sommar men jag tänkte börja med en att reprisera ett tidigare inlägg och förändra det lite - från att handla om SD till att handla om SD-anhängare. Det är precis lika aktuellt idag som när det publicerades mars 2...

Kategorier

Shed Light

Arkiv

RSS

Senaste inläggen

Tidigare år


Ovido - Quiz & Flashcards